U mom urarskom servisu muški satovi Darwil bili su često viđena roba. U ono doba jako dobar i kvalitetan sat. Moderan sat, pratili su linije.
Ti su muški satovi imali nekoliko linija, bilo je čak i ženskih linija, a kad su u pitanju isključivo njihovi muški satovi imali su i malo robusnijih linija. 80% ih je bilo na navijanje, 20% ih je bilo automatik. Ako bismo ih usporedili sa autima, to bi bio Renault, Peugeot, Opel. U tu kategoriju spadaju. Ne možete reći da to nisu dobri auti, nisu visoki rang kao Mercedes ili BMW, Volvo, ali isto tako nisu ni Song Jung ili nešto takvo. I ja sam osobno imao Darwil sat koji sam dobio od roditelja za krizmu.
Ako me pitate kakvu vrijednost ti muški satovi imaju danas, ime mu je najveća vrijednost. Još i dan danas ima puno radnji po Bosni, po Srbiji i Hrvatskoj imena Darwil. i dan danas imate čovjeka koji radi satove Darvil, dakle sa jednim v, i ima sigurno desetak mjesta od Osijeka do Zagreba gdje se prodaju ti satovi.
Danas se sve prodaje na izgled, i ženski i muški satovi moraju imati marketinški dobar izgled, teško je odrediti tip osobe koja bi se danas za njega zanimala. Mora imati dobar marketing, ako je on no-name, onda će teško proći na tržištu.
Direktor Swatcha je rekao da je on uspio jer je sat koji košta 100%, koštao u proizvodnji 30%, pakovanje je bilo 30% i reklama 30%, a onih 10% za trgovce. Dakle više je uloženo u pakovanje i marketing nego što je proizvod uopće koštao. Ako bi se danas prodavali oni klasični muški satovi Darwil, onda mogu računati kao kupce na onu generaciju 70-85 godina koji se još sjete šta je Darwil ili neke retro manijake koji vole sve staro. To mora biti jedan izuzetno lijep sat, nešto što će vas privući i kao novog kupca.